Sløvsind i Sundet
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 31-07-04 21:40

Andre end mig, der har bemærket at fiskene i Øresund for tiden ikke hugger
på krogen, men sutter den i sig, at de trækkes op uden fight og næppe gider
svømme tilbage ved genudsætning?

Når jeg snorkle, kan jeg - når jeg endelig finder dem - samle de flade op
med hænderne. De forsøger ikke engang at undvige!

There's something rotten in the state of Denmark.

--

¸.·´¯)

Fra : LazyBoy

Dato : 05-08-04 16:09

Nu behøver man jo ikke at ryge fjolle-tobak.. Lige inden man skal ud og
snorkle !!!!

lol-lol.