Grafikkort/ny PC
Fra : HOLCK Energi

Dato : 31-07-04 19:36

Hej

Jeg ved der har været mange forskellige indlæg om dette emne, men alligevel
vil jeg spørge:

Jeg anvender min pc til Flysimulator fs2004 (fs09), framraten er temmelig
dårlig så jeg vil skifte min pc ud, men jeg mangler gerne lidt respons. jeg
har tænk på følgende.

P4, evt HT. 3200? -bundkort har jeg ingen anelse om hvad der er bedst, men
1024 mbram. grafikkort har jeg GeForce4 TI4200, kan det anvendes? eller skal
jeg købe et nyt og i så fald hvilke, jeg har været meget tilfreds med det
jeg har, ingen problemer.Er der nogle forslag, jeg er meget lydhør.

På forhånd tak

Mvh
Hans Jørgen

Fra : ct

Dato : 01-08-04 13:50

> P4, evt HT. 3200? -

Ja, enten den eller AMD64, ligger nok lige ca. ( i min verden altså)

> bundkort har jeg ingen anelse om hvad der er bedst,

Har prøvet lidt af hvert - kan ikke anbefale Asus og Abit, men derimod
f.eks. Gigabyte

> 1024 mbram.

Rigtig god ide...

> grafikkort har jeg GeForce4 TI4200, kan det anvendes? eller skal
> jeg købe et nyt og i så fald hvilke, jeg har været meget tilfreds med det
> jeg har, ingen problemer.Er der nogle forslag, jeg er meget lydhør.

Er du glad for det så behold det. Skal du have noget der er bedre skal du
ca. ha et Geforce 5900XT, og så er der de nye X800 og GF6800, men så snakker
vi også mere end et par tusinde alene for grafikkortet.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 01-08-04 21:56

"ct" <clausFJERN@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
news5Pc.83$Bs4.46@news.get2net.dk...

> [...]
snakker
> vi også mere end et par tusinde alene for grafikkortet.

[SNIP]
> Har prøvet lidt af hvert - kan ikke anbefale Asus og Abit, men derimod
> f.eks. Gigabyte

Ja her har jeg det nu lige modsat. Ikke _ET_ ondt ord om Gigabyte, men jeg
mener helt klart at ASUS og Abit er nogen af de fremmeligste mærker, med god
opdatering af deres BIOS. Derfor vil jeg helt klart anbefale dem også.
Okay -- hvordan de er med de nye AMD64 ved jeg ikke, men med Barton eller P4
processorer kører det bare derudaf.

Jesper