Frederikshavn, er det noget ved???
Fra : The Phantom

Dato : 31-07-04 15:37

Hejsa NG

Jeg har tænkt på sammen med en af vennerne,
og tage et smut til Frederikshavn imorgen tidlig
kl 4. Er der noget at komme efter eller er det
spild af tid??? Jeg har siddet og kigget på
www.lystfiskeri.net og der ser det sgu fornuftigt
ud. Men jeg har aldrig selv fisket deroppe, så jeg
kunne godt tænke mig og høre hvad i mener om
stedet.

MVH

Henrik )><==='>-- ja det er så en hornfisk

Fra : Jesper K. Pedersen

Dato : 31-07-04 18:51

On Sat, 31 Jul 2004 16:36:35 +0200
"The Phantom" <Htb@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> www.lystfiskeri.net og der ser det sgu fornuftigt
> ud. Men jeg har aldrig selv fisket deroppe, så jeg
> kunne godt tænke mig og høre hvad i mener om

Jeg har selv lige startet for ca. 3 uger siden med at fiske i
Frederikshavn, og må sige at å-fiskeri er det ikke blevet meget til
siden det.
Om morgenen og aftenen er der i området omkring sandholmen og på den
nordre mole gode muligheder for bla. makrel, hornfisk og torsk (ud over
de normale små fladfisk som jeg så ikke selv har fisket efter).

Min hustru som selv er med engang imellem fik 3 store Makrel på et kast
for et par dage siden - bemærk hun brokker sig ikke længere over aldrig
at fange noget efter den oplevelse.

Vi fisker dog hovedsageligt med blink og makrelforfang - men det ser
hornfisken og torskene ikke ud til at være kede af.

Mvh
Jesper K. Pedersen