Sunny Beach, Bulgarien - Hotel Balkan
Fra : Jacob E.

Dato : 31-07-04 13:29

Skal derned midt i August.

Nogen der har noget at sige om stedet og hotellet?

Mvh Jacob

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 31-07-04 18:28

> Nogen der har noget at sige om stedet og hotellet?

Ta' ind i landet og oplev det "rigtige" Bulgarien. Prøv fx at tage til Varna
og tag toget mod sofia, stå så af efter et par timer og se hvordan det
rigtige Bulgarien er.

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 03-08-04 11:08

On Sat, 31 Jul 2004 14:29:13 +0200, "Jacob E."
<sp@mmergotohell.invalid> wrote:

>Skal derned midt i August.
>Nogen der har noget at sige om stedet og hotellet?

Kender ikke hotellet, men stedet er et typisk badested, med en del
natteliv. Mange familier. Der er en del fritidsaktiviteter - jeg har
lige hørt fra en veninde at der er kommet en paintball-bane i nærheden
af lufthavnen.

Overfor hovedporten holder der busser til fx Burgas/Nessebar. Pas lidt
på typerne der hænger omkring busstationen i Burgas, smit op ad
gågaden forbi Bulgaria hotellet - meget hyggeligt.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 22:41

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse
> Skal derned midt i August.
>
> Nogen der har noget at sige om stedet og hotellet?
>
> Mvh Jacob

Hej Jacob
Er du taget afsted til Sunny Beach eller vil du stadig have lidt info om
stedet ? Er selv lige kommet der nede fra.
Vh
Michael

Fra : Jesper

Dato : 09-08-04 22:55

"Hemmeligt" <michael-helle[snabela)rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er du taget afsted til Sunny Beach eller vil du stadig have lidt info om
> stedet ? Er selv lige kommet der nede fra.

Bare fyr løs

Fra : Jacob E.

Dato : 10-08-04 09:45

Hemmeligt wrote:

> Hej Jacob
> Er du taget afsted til Sunny Beach eller vil du stadig have lidt info
> om stedet ? Er selv lige kommet der nede fra.

Nej, tager først afsted på fredag. Så bring it on, mate

Mvh jacob