Makrel på Øst sjælland
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 31-07-04 12:09

Hej Gruppe

Hvor fanger man makrel på øst sjælland, hvis man ikke har båd.

Det må gerne være syd for KBH / På Køge egnen.

Ulrik

Fra : Jim

Dato : 31-07-04 14:48

Hej Ulrik

Makrel syd for Kbh. ? Det har jeg aldrig hørt om.

Men jeg ved du kan fange dem rundt omkring Kbh. Havn. Du skal bruge smalt
glideflåd og fiske på dybder om 3-6.

Ellers er der Helsingør, som er god for adskellige makreller.

Jeg går ud fra at du ved at fiskeriet starter "klokken lort"

Heldo og lykke
Jim