Intet ordentligt dansk java portal/bruger ~
Fra : Lars C Jørgensen

Dato : 31-07-04 11:20

Jeg har for nyligt være på besøg hos www.java.no og er blevet ret
misundelig. Jeg har endnu ikke kunne finde nogle tilsvarende sider på dansk,
med Anmeldelser, forums, møder osv.. Der er selvfølgelig www.javagruppen.dk,
men den side er vist lidt død og et medlemskab, ville rive tænderne ud på
mit privatbudget. Der er så http://dansk-it.dk/sw613.asp, men de har lukket
for nye medlemmer.

Er det bare mig der ikke kan finde det eller stemningen bare imod et sådant
?

Med Venlig Hilsen
Lars Charmer Jørgensen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 31-07-04 18:45

"Lars C Jørgensen" <lars.charmer@spam.dk> writes:

> Er det bare mig der ikke kan finde det eller stemningen bare imod et
> sådant ?

Der er vel ikke nogen der har haft lysten, tiden og evnerne til at
lave noget sådant. Det står dig frit for at tage initiativet, hvis du
vil.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Jonathan Stein

Dato : 02-08-04 23:00

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Der er vel ikke nogen der har haft lysten, tiden og evnerne til at
> lave noget sådant. Det står dig frit for at tage initiativet, hvis du
> vil.

Initiativet er taget - men jeg ved ikke, om opbakningen har været
der... http://www.yachtdatabase.com/erfa.jsp

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Lars C Jørgensen

Dato : 06-08-04 22:53

Jeg vil gerne bakke op, men jeg insistere på et bedre domaine

mvh
Lars Charmer Jørgensen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 08-08-04 17:43

Lars C Jørgensen wrote:

> Jeg vil gerne bakke op, men jeg insistere på et bedre domaine

Jeg tilbyder gerne en side, der ligger under jsp-hotel.dk, hvis det
lyder bedre.