Status signal fra Printer
Fra : Nyberg

Dato : 31-07-04 07:17

Hej

Jeg har hørt af der findes nådehvor man i VB kan få signale fra en net
printer om den er online eller om den er i brug.

Der er nogle der ved hvordan man gå det eller her et eks

MVH

Rene

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-07-04 11:10

"Nyberg" wrote

> Jeg har hørt af der findes nådehvor man i VB kan få signale fra en net
> printer om den er online eller om den er i brug.

Via Windows API'et
Prøv at søge lidt på Google
Her er lidt til inspiration
http://www.merrioncomputing.com/Programming/PrintStatus.htm

- Peter

Fra : Nyberg

Dato : 01-08-04 07:47

Hej Peter

Det var ligge det som jeg skulle bruge TAK

René