Den massive t-shirt-industri
Fra : Jolly Humper

Dato : 30-07-04 15:44

Kan nogen henvise til firmaer,der kan fremstille T-Shirts efter mit eget
design,og med mine egne materialer,helst i nærheden af Viborg.
Det jeg skal have lavet er meget,meget enkelt,og der skal kun laves 2 måske
4 eksemplarer.
Ledte efter en gruppe,der hed dk.syning,men der var sgu' ingen,så det blev
her.:)
I må give mig en balle,hvis det er helt forkert ramt.

Mvh Tue
Adressen er god nok.Contact me,if you can help.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-07-04 16:10

[Jolly Humper | Fri, 30 Jul 2004 16:44:04 +0200]

>Kan nogen henvise til firmaer,der kan fremstille T-Shirts efter mit eget
>design,og med mine egne materialer,helst i nærheden af Viborg.

Den lokale avis plejer at have en lokal rubrik eller anonce med de lokale
systuer o.l.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Stregen.dk

Dato : 30-07-04 17:02

http://www.jetsport.dk/ ligger i Viborg - de er gode

mvh Stregen.dk

Fra : Jolly Humper

Dato : 30-07-04 19:55

Tak skal I have.
Helpfull people all around me.:)

Med vanlig venlig hilsen tue
"Every turkey dies.Not every turkey truely lives."Chef