Summasumarum
Fra : jens v

Dato : 30-07-04 14:35

Hej
Jeg har et spørgsmål vedr. import af kommafiler. Den kommafil jeg får
indeholder varenummer og antal, så finder summarum selv varenavn, pris og
pris ialt, det virker fint, men den sætter ikke enhedsbetegnelse på selvom
det findes i summarum`s varekartotek. Er der noget jeg har glemt i
opsætningen??? det virker når man manuel taster varenummer ind.

mvh jens v

Fra : Kim Malmberg

Dato : 31-07-04 14:37

Hej
Prøv at kontrollere at feltnummererne i SummaSummarum, stemmer overens med
kolonne nummeret i den importerede fil

Kim Malmberg
www.wallebogaard.dk

Fra : jens v

Dato : 31-07-04 15:51

"Kim Malmberg" <mail@wallebogaard.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Prøv at kontrollere at feltnummererne i SummaSummarum, stemmer overens med
> [...]
Hej Kim
Jeg er sikker på at jeg rammer de rigtige felter. Problemet er at jeg kun
henter 2 af felterne i en varelinie, nemlig varenummer og antal. Ud fra
dette finder summarum så varenavn og prisen på varen som så kommer med i
varelinien, men den finder ikke enhedsbetegnelsen, stk. l. eller andet. Det
var det jeg gerne ville vide om jeg kunne få den til.

mvh jens v

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-04 17:35

On Sat, 31 Jul 2004 16:51:21 +0200, "jens v"
<jens_verner_fjern@yahoo.com> wrote:

> [...]
>varelinien, men den finder ikke enhedsbetegnelsen, stk. l. eller andet. Det
>var det jeg gerne ville vide om jeg kunne få den til.

Jeg har testet med en fil lignende din. Kun vnr og antal og jeg får
heller ikke enheder på. Jeg tror der er en fejl i programmet.

Er det 2.4.2 du benytter ?

Jeg retter henvendelse til Stone's Software

mvh
Karsten Madsen
Certificeret forhandler

Fra : jens v

Dato : 01-08-04 11:05

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> heller ikke enheder på. Jeg tror der er en fejl i programmet.
>
> Er det 2.4.2 du benytter ?
>
> Jeg retter henvendelse til Stone's Software

Hej Karsten
Det er 2.4.2 jeg bruger. Det ville da være lækkert hvis det kunne komme til
at virke, for ellers er det et meget lækkert program.
Jeg venter og ser hvad der sker.
mvh jens v

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-04 15:10

> [...]
>Det er 2.4.2 jeg bruger. Det ville da være lækkert hvis det kunne komme til
>at virke, for ellers er det et meget lækkert program.

Jeg har snakket med Stones Software og der er en fejl i 2.4.2, jeg har
lige haft en ny til test, men den dannede desværre en anden
uhensigtsmæssighed, som blev rapporteret tilbage.

Jeg skal nok sige til når jeg har fået en summa-test som virker.

mvh
Karsten Madsen

Fra : jens v

Dato : 02-08-04 15:42

> [...]
> uhensigtsmæssighed, som blev rapporteret tilbage.
>
> Jeg skal nok sige til når jeg har fået en summa-test som virker.

Lyder godt. Tak for hjælpen.

mvh jens v

Fra : jens v

Dato : 13-08-04 07:56

> "Karsten Madsen" <6 på drosselvej i dk> skrev i en meddelelse

> Lyder godt. Tak for hjælpen.
>
> mvh jens v

Hej Karsten
Har du hørt noget?
mvh jens v

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 17:45

On Fri, 13 Aug 2004 08:56:06 +0200, "jens v" <jens_verner@yahoo.com>
wrote:
>Hej Karsten
>Har du hørt noget?
>mvh jens v

Hej
Nej, desværre. Jeg rykker ham lige....

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 23:55

On Fri, 13 Aug 2004 18:45:12 +0200, Karsten Madsen <km hos alsit i dk>
wrote:

>Hej
>Nej, desværre. Jeg rykker ham lige....

Jeg har lige testet en 2.4.3 igen - denne gang uden fejl, så jeg
gætter på at den snart bliver offentliggjort.

/karsten

Fra : jens v

Dato : 16-08-04 15:21

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige testet en 2.4.3 igen - denne gang uden fejl, så jeg
> gætter på at den snart bliver offentliggjort.
>
> /karsten

Jeg fortsætter med at vente.

mvh jens v

Fra : Ukendt