[lidt OT]: Hvilken gruppe ? (bestillingsar~
Fra : Lasse Madsen

Dato : 30-07-04 10:00

Hej

Hvis man gerne vil "leje" en freelancer til at lave lidt VB kode for en... i
hvilken gruppe eller evt hvor på nettet kan dette foregå ?

m.v.h.
lasse madsen

Fra : Lars Holm Jensen

Dato : 30-07-04 13:53

> Hvis man gerne vil "leje" en freelancer til at lave lidt VB kode for en...
> hvilken gruppe eller evt hvor på nettet kan dette foregå ?

Jeg vil foreslå at du kigger ind på www.rentacoder.com der kommer en
kompetent skare af VB-kodere..
Det kræver at du registrerer dig, men jeg mener det er umagen værd.
Her kan du udbyder kodearbejde, stort som småt, og så byder kodere hvad de
vil lave det for. Det betyder at det som regel bliver billigt for udbyderen.
/Lars

Fra : VIP

Dato : 31-07-04 20:10

Denne er gruppe er da OK

Prøv evt. at tage kontakt til firmaet VPC, som bla. udvikler kunde specifikt
i software i VB
se telefon og email adresse på www.vpc.dk

--
Venlig hilsen