Ice-tea
Fra : Erling Hansen

Dato : 30-07-04 09:28

Er der ikke nogen fabrikker, der laver en god sukkerfri Ice-tea?
Jeg laver selv en hæderlig af slagsen, men det er altså ikke altid jeg
får tid til at få den lavet og lagt i køleskabet.
mvh
Erling

Fra : Leo

Dato : 30-07-04 12:54

Jo, men den markedsføres ikke pt. i Danmark - jeg så en i Frankrig denne
sommer - den hedder Tsaote - grøn te med bergamotte eller mint/lakrids. De
er begge gode. Men det kan være de kommer!

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 19-08-04 17:32

"Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg laver selv en hæderlig af slagsen, men det er altså ikke altid jeg
> får tid til at få den lavet og lagt i køleskabet.

Hej Erling.

Kunne vi ikke få opskriften på din sukkerfrie icetea?

MVH
Rick

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 21-08-04 14:19

Hej Erling
> Er der ikke nogen fabrikker, der laver en god sukkerfri Ice-tea?
> Jeg laver selv en hæderlig af slagsen, men det er altså ikke altid jeg
> får tid til at få den lavet og lagt i køleskabet.

Kender det kun alt for godt :)

Fun laver noget koncentreret ice tea uden sukker .. man kan dog ikke få
det alle steder - sidst jeg købte det var i Fakta. Den smager helt
forrygende. Jeg foretrækker den variant med fersken, men det jo
individuelt :)

/Klaus