billigste fly billet til Boston (USA) ?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 30-07-04 09:00

Hej !

Jeg leder efter en Tur/Retur billet fra danmark til Boston (USA) med udrejse
d. 14/08 og hjemrejse d. 21/08 eller den 22/8 det ville være dejligt om man
kunne finde noget til under 5000kr, men kan man det jeg syntes ikke at kunne
finde noget men jeg er ikke så erfaren på nettet på dette område ?

Ideer modtages med kyshånd

tusinde tak
Lasse Madsen

Fra : RejserNU.dk

Dato : 30-07-04 09:25

Hej Lasse

Har du prøvet at søge på www.flybillet.dk ?
Her søger du blandt priser fra ca 650 forskellige flyselskaber

Hilsen Lars

Du kan let finde afbudsrejser til Kreta her
http://www.RejserNu.dk/afbudrejserkreta.php

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 30-07-04 12:11

">
> [...]
kunne
> finde noget men jeg er ikke så erfaren på nettet på dette område ?

Hej

det bliver næppe billigt (billigere end 5.000,-) med så kort varsel.

Jeg er ikke så vild med nettet til at købe flybilletter. F.eks. giver
flybillet.dk priser til Seattle i marts på 5.154,- mens SAS egen hjemmeside
giver 4.972,-! Dvs. 180,- sparet ved at bruge SAS direkte. Mit bedste bud
er at gå til et rejsebureau som f.eks. Jysk Rejsebureau. De ved hvor man
skal lede. Fordelen er ikke så stor til Boston, som ved mere komplicerede
rejser, åbne billetter og små rejsemål, studenterrabat mv., men som
eksemplet ovenfor viser, så er det bedre end nettet. De vil også kunne
rådgive dig, om det kunne være billigere at flyve til NY og så tage toget
til Boston. Det tager under 4 timer og koster 62USD one-way. Det kan
naturligvis gøres endnu billiger med bus. Det kan også være, at du kan få
studenterrabat og så bliver det lidt billigere.

Kennet
--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Martin K. R.

Dato : 30-07-04 13:03

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> wrote in message
> [...]
> naturligvis gøres endnu billiger med bus. Det kan også være, at du kan få
> studenterrabat og så bliver det lidt billigere.

Ifølge TravelLink (www.travellink.dk) kan en retur klares for 4927,- med
IcelandAir via Keflavik HVIS hjemrejsen sker 22/8. Det er åbenbart en
speciel aftale med TravelLink, men du kan jo undersøge om eventuelle
restriktioner er OK med dig.

PS: Hvis du søger med TravelLink, så vælg "Erhvervsrejser" i indgangsmenuen.
Du har flere variable at skrue på, og du kan stadig vælge økonomiklasse.

Martin