Søges restaurant på Rhodos
Fra : Work all day

Dato : 30-07-04 08:36

Hej alle sammen

Jeg skal i September til Rhodos sammen med hele famillien, for at fejre
svigermors fødselsdag.

Vi vil gerne overraske hende med en god middag og en fødselsdagslagkage, så
derfor leder jeg efter en restaurent i Ialyssos - alternativt i Rhodos by -
som jeg kan kontakte med henblik på en bestilling af ovennævnte.

Jeg tror nemlig ikke at de kender til lagkager dernede , men mon ikke de
kan fabrikere en, hvis de har en opskrift

Mvh

Kim

Fra : kim rasmussen

Dato : 30-07-04 09:05

Hej Kim
Allerførst håber jeg at i får en god ferie og fest der nede.
Der ligger en reastaurant i Rhodos by der hedder Thomas og Charlotte´s
taverne i Leontos Street, nær ved bargaden.
Der spiser man knald godt og ikke langt derfra ligger det svenske bageri
,der kan i sikkert få lavet en kage ,hvis ikke de har i forvejen.
Hvis i vil have de bedste isdesserter i byen så gå til Amarylis snack Bar
,altsammen inden for en gå afstand af 3-400 meter
mvh mcloud

Fra : Birte

Dato : 30-07-04 23:38

Her er et forslag:
Danish Corner Restaurant ved Windy Beach, gaden hedder Akti Miaouli, Rhodos
By.
Jeg har desværre ikke e-mail eller tlf.nr, måske du kan finde det ad anden
vej.
Stedet ejes eller drives af en dansk kvinde og en græsk mand, så der skulle
være chance for en lagkage !
God fornøjelse
Birte

1

Fra : Connie Toft

Dato : 02-08-04 15:56

Nu skriver du god middag, så skal det da være "Seven 1/2 Wonder"
Da vi var på Rhodos for 3 år siden, var det simpelthen det bedste
sted vi kunne finde i Rhodos by. Det er vist nok noget med at
chefen er svensker, men mon ikke de kan lave en god lagkage??
Jeg kan desværre ikke fortælle dig hverken adresse, telefonnummer,
men spørg evt. guiden på det hotele hvor i skal bo.
Vi var der i juni, der var der fuldt hus hver aften, så vi
bestilte bord, for at være sikre på at få et.

Rigtig god tur og glæd jer til Rhodos, det er et skønne sted

Connie