Stegetemperatur på Kalveculotte ??
Fra : Jan

Dato : 30-07-04 06:38

Hejsa

Skal lave en Kalveculotte på 1,2 kg. på min webergrill i aften, men hvad
skal kernetemperaturen være på sådan en - hvor lang stegetid ca ???

Mvh

Jan

Fra : Rikke Nielsen

Dato : 30-07-04 08:59

Hej Jan...
Jeg plejer jo gerne at sige stege 40 min. pr. kilo.... og så ca. 15 min. til
hviletid, når den er færdig på grillen.
Det tager du ikke fejl af........ jeg steger altid i vores Weber og det
bliver bare godt.
Mvh. Rikke

Fra : kim rasmussen

Dato : 30-07-04 09:10

Hej Jan
Kerne temp . på kalveculotte skal være som flg:Rosastegt:58-60 grader.
svagt stegt : 60-65 grader og gennemstegt :65-68 grader

--
M.V.H
Kim Rasmussen