S: 15l dykkerflaske (Genopslag)
Fra : Claus

Dato : 29-07-04 16:41

Flaske. Faber. 15l m.Sherwood dobbeltventil. Velholdt. Skal trykprøves, kr.
1.100

Se billede på www.deepdiver.dk/dyksalg.htm

Mvh
Claus
(Horsens)

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 29-07-04 22:01

Problemet er nok at en ny tilsvarende flaske kan fås til 1745 kr. - og så
skal den ikke trykprøves...

Mvh.
Roland Lyngvig

Fra : Claus

Dato : 29-07-04 22:24

Så er det jo ca 500 under nypris. Og dermed 500,- sparet.

Er de 1745,- med dobbeltventil og hvor er det henne?
Mvh
Claus

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 29-07-04 23:11

Jo, men koster en trykprøvning ikke ca. 500 kr.?

Jeg så den på www.scubadirect.dk under Flasker. Jeg mener den er med
dobbeltventil. Der står det er en Faber.

Fra : Claus

Dato : 30-07-04 07:23

De har godtnok en 15l flaske af Tysk kvalitet på tilbud til 1745,-. (Nedsat
fra 2725,-)
En trykprøvning koster ca. 200,-
Næste gang jeg sætter noget til salg skal jeg da nok gå ind og kontrollere
samtlige forretningers tilbud, så er du fri for det.

Fra : Claus

Dato : 14-08-04 19:31

Subj SOLGT

Mvh