HIS Excalibur Radeon 9800 PRO IceQ
Fra : Johnny

Dato : 29-07-04 10:16

Er der nogen der ved hvilken strømstyrke dette grafikkort kører med? Mit
bundkort kan/må nemlig kun køre med et AGP-kort der bruger 1,5V.
Jeg har prøvet at søge efter disse informationer, men synes ikke jeg kan
finde noget. Det lyder jo til at det er et kanont kort.

HIS Excalibur Radeon 9800 PRO IceQ

--

Hilsen
Johnny Christensen

Fra : Sir noob

Dato : 29-07-04 10:27

Hej Johnny

Jeg er selv den lykke lige ejer at et sådan kort.
Der sidder st strøm stik på kortet så jeg tror ikke du skal være bang for at
det ikke får strøm nok..

Sir.nOOb

Fra : sharky

Dato : 31-07-04 16:35

> Jeg er selv den lykke lige ejer at et sådan kort.

Det er jeg også, men hvor kan jeg se hvor varmt det bliver ?

Medfølger der et program til at aflæse temperaturen ?

Jeg har sat mit til at køle mindst muligt, men gad godt vide hvor varmt det
så bliver.

Fra : BorreBoy

Dato : 29-07-04 12:56

"Johnny" <sibbert7FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvilken strømstyrke dette grafikkort kører med?

1,5V

Fra : Johnny

Dato : 29-07-04 16:12

Tak for svarene.