knallskott?
Fra : LC

Dato : 29-07-04 07:35

Läste ett inlägg om nya knallskott som skall användas till att kalla upp
dykare som skall utprövas i Danamark.
Detta lät mycket intressant för vår klubb. Nu kan jag tyvärr inte hitta
inlägget. kan någon bistå med adress eller websida till
de som utför testerna ?
Mvh
Lars Carlsson
Trelleborgsportdykarklubb.

Fra : Kristian Tjomsland

Dato : 29-07-04 09:12

http://www.dykkesiden.com/forum/index.php/topic,4631.0

Kristian

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com