Kobling+vario gliderør
Fra : Morten Sørensen

Dato : 06-05-01 17:12

Hej
1: I dag, tog jeg mig sammen til at tage koblingshuset af
min Hot 50.. koblingen var fuldstændig smurt indn i olie (stammer nok fra
den gang jeg havde en utæt
simmerring. Jeg fjernede så alt olien og samlede det igen. Jeg tror det var
derfor
at når jeg kom op på de 30-40 stykker ikke rigtig gad at tage ved og komme
op i omdrejninger.
Nu kører den LIDT bedre og jeg er bange for at koblingen har taget skade,
Kan det Passe?
2: Jeg satte lige de ruller på hotten, som følgte med til basic udst. jeg
havde lige
varioens gliderør af og jeg så der var en rille hele vejen rundt, har det
noget at sige?

Morten

Fra : kTTs

Dato : 06-05-01 18:25

"Morten Sørensen" <morten_q@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op i omdrejninger.
> Nu kører den LIDT bedre og jeg er bange for at koblingen har taget skade,

Nej ikke umiddelbart... Hvordan så belægningen på bakkerne ud...? Har du
fjernet skiven i koblingen...?

> [...]
> havde lige
> varioens gliderør af og jeg så der var en rille hele vejen rundt, har det

Nej det tror jeg ikke... det er nok et lille spor fra dengang der sad skive
på bøsningen, hvis den er blevet drejet ned på drejebænk... det har min i
hvert fald... og den render da snildt 120-130 stykker... ingen tyr på isen
der =)

Mvh

kTTs

Fra : Morten Sørensen

Dato : 06-05-01 18:50

Jo skiven er fjernet. Det ligner at bakkerne er helt
glatte!