Kattegat ugetogt DIR style
Fra : Johnny Christensen

Dato : 28-07-04 17:34

Jeg er divemaster på en Havgus kattegats tur fra Lørdag d. 14 august
til lørdag d. 21 august. Som sædvanlig med start og slut i Grenå.
Det er en gruppe tyske DIR dykkere, anført af GUE instruktør Achim
Schlöffel der har hyret båden. Men de har det problem at de er kun 6
mand. Derfor er der plads til nogle ligesindede, eller
semi-ligesindede.

Vi planlægger at dykke Ostmark, Kronprinz Wilhelm, M-403, U-251 og
andre vrag med tilknytning til de tyske kampe i både første og anden
verdenskrig.

Oxygen og helium forefindes ombord. GAP decosoftware på
skibscomputeren. Hvis GUE decoplan ønskes, er der andre i den tyske
gruppe der medbringer dette.

Hvis dette har interesse, så mail STRAKS til mig.

mvh
JZC

Johnny_Chri@hotmail.com

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-07-04 18:26

Johnny Christensen skrev i Message-ID:
<4bbecc1c.0407280833.5f68fb8@posting.google.com>:

> [...]
> Schlöffel der har hyret båden. Men de har det problem at de er kun 6
> mand. Derfor er der plads til nogle ligesindede, eller

Det kan da vist ikke være en "DIR style" tur hvis du er med med
svinelunge og det hele???

(Deeeeeeet gas - du kan tåle det!)

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>