Knastkæde eller ej !
Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 17:00

Hejsa NG

Efter den gode tur til klemmen idag, opdagede jeg følgende: ved 4000rpm uden
håndtaget i bund begynder den at "banke" fra motoren og dette forøges ved
4500rpm men kommer man op ved en 5500rpm er det væk igen.. er det min
knastkæde der skal strammes ? og kan man selv gøre dette, og hvordan ?
Det skal lige siges at der er INTET hvis hanen er i bund !

Mvh
Morten
XS400 Seca **der for første gang har gået over 20km pr liter !!!**

PS. GIXXR Jes var det dig med de grå bukser idag ? og hvor hulen var i
andre ?? jeg kom ved en 15 tiden..

Fra : Allan

Dato : 06-05-01 17:48

> PS. GIXXR Jes var det dig med de grå bukser idag ? og hvor hulen var i
> andre ?? jeg kom ved en 15 tiden..

ja så kørte jeg da du kom, jeg gik ellers og kiggede efter en gammel seca

Allan RD350
*Tak for turen til PMC !*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-05-01 18:07

Morten Juel wrote:

> PS. GIXXR Jes var det dig med de grå bukser idag ? og hvor hulen var i
> andre ?? jeg kom ved en 15 tiden..

Naarhj, det var det nu ikke. Jeg er jo midtjyde, og kommer derfor ikke på
malerklemmen
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 18:52

> Naarhj, det var det nu ikke. Jeg er jo midtjyde, og kommer derfor ikke på
> malerklemmen
Nåårh ja det ved jeg jo godt.. DOHH !!

Mvh
Morten

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 06-05-01 18:52

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9d3sam$ibu$1@sunsite.dk...
> [...]
> knastkæde der skal strammes ? og kan man selv gøre dette, og hvordan ?
> Det skal lige siges at der er INTET hvis hanen er i bund !

En løs knastkæde lyder som en raslen og skuren inde midt fra motoren og er
der konstant uanset omdrejninger.
Sådan er det hvertifald på en CX'er

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 19:25

> En løs knastkæde lyder som en raslen og skuren inde midt fra motoren og er
> der konstant uanset omdrejninger.
> Sådan er det hvertifald på en CX'er

hmm ok, det her lyder nu mere som en banken, men ventilerne må jo stå godt
nok efter som den kan rende 20km pr liter !

Mvh
Morten

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 06-05-01 19:35

> hmm ok, det her lyder nu mere som en banken,

Da motoren på min CX'er bankede var det et leje der var gået.

Jesper
CX500

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 19:42

> Da motoren på min CX'er bankede var det et leje der var gået.
Jamen den gør det kun imellem 4000 og 5000 og ikke hvis den bliver belastet
!
Og så må du for øvrigt ikke engang sige den slags for sjov ;o((

Mvh
Morten

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 06-05-01 19:51

> Og så må du for øvrigt ikke engang sige den slags for sjov ;o((

Jeg syntes heller ikke det var sjovt, for motoren satte sig mens jeg kørte
ca. 120 og det resulterede i at lagde en 10-15m lang stribe på kørebanen.

Jesper
CX500

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-05-01 21:32

> [...]
> XS400 Seca **der for første gang har gået over 20km pr liter !!!**
>
> PS. GIXXR Jes var det dig med de grå bukser idag ? og hvor hulen var i

Hej Morten.

Vi var der faktisk, Jane - Adam - Niels - og jeg selv, her fra NG´en vi
ville også godt have set prototypen til vores Nr- plade skilt

Men hvis du først får øjne , midt på eftermiddagen er der flere der er
draget ud på de sjællandske landeveje, vi plejer at være der fra kl. 12:00
til ??,

i dag var jeg den sidste der kørte ( af os fire , altså ) kl. ca. 15:30 og
jeg så dig ikke :o/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 21:58

> Vi var der faktisk, Jane - Adam - Niels - og jeg selv, her fra NG´en vi
> ville også godt have set prototypen til vores Nr- plade skilt
Jeg havde kun en fusker version med idag ;o(

> Men hvis du først får øjne , midt på eftermiddagen er der flere der
er
> draget ud på de sjællandske landeveje, vi plejer at være der fra kl. 12:00
> til ??,
Ja det gør jeg også, men de andre jeg kørte sammen med insizterede på at
køre herfra ved en 13 14 tiden ;o((

> i dag var jeg den sidste der kørte ( af os fire , altså ) kl. ca. 15:30
og
> jeg så dig ikke :o/
Jeg så da og fik hilst på jane da hun kørte ud )
Adam på hans blå SV så min pige, da hun kunne huske hans hansker )
Og så mangler vi bare dig.. jeg så jo flere Guzzi'er men hvilken en der er
din ?! ;o(

Mvh
Morten

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-05-01 22:01

> Adam på hans blå SV så min pige, da hun kunne huske hans hansker )
> Og så mangler vi bare dig.. jeg så jo flere Guzzi'er men hvilken en der er
> din ?! ;o(

Hej Morten.

Du kan se et billede af den på Jane´s hjemmeside :
http://onsdagsklubben.homepage.dk/ under " Onsdagsklubbens Mc - park "

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 22:58

> Du kan se et billede af den på Jane´s hjemmeside :
> http://onsdagsklubben.homepage.dk/ under " Onsdagsklubbens Mc - park "

Hejsa Dennis

Hehe nåårh ja så har jeg jo set den )
Jeg har set den side 10000 gange bare spørg Jane hvorfor )

Mvh
Morten

PS. så du den Vmax med lattergas anlæg ) det var sq hårdt