Outlook2000 og tekstformat ved besvarelse.
Fra : Madsen

Dato : 06-05-01 16:59

Hej,

Er der ikke et eller andet man kan gøre så Outlook 2000
automatisk svarer i almindelig tekst (iso-8859-1) når man
besvarer en email?
Jeg er træt af at man hele tiden skal op i Format og så
stille den til almindelig tekst når jeg besvarer en eller anden
som har sendt til mig i HTML. Siden der tilsyneladende ikke
er en funktion i programmer der kan gøre det, er der så
nogen der kender stedet i Regdatabasen hvor det evt.
kan ændres?

(Win98SE DK og Outlook 2000 DK. SR-1(9.0.0.3821))

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : pre

Dato : 06-05-01 18:16

Desværre nej! Outlook stiller altid om til det format, der var i den
oprindelige mail.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Madsen

Dato : 06-05-01 20:12

"pre" <ingenmail@image.dk> skrev:

> Desværre nej! Outlook stiller altid om til det format, der var i den
> oprindelige mail.

For dælen hvor det irriterer mig!

Nå, men tak for svaret :)

--