Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Fladskærm hvilken ??
Fra : Oldman

Dato : 26-07-04 18:41

Hejsa,nogen gode råd til hvilken 17" fladskærm man skal købe.

Den skal bruges til lidt af hvert også spil,har regnet med en pris på 2500
og 4000 har kigget lidt på en samsung,men må erkende at jeg har ikke en hat
forstand på fladskærme..på forhånd tak

Denis

Fra : Thomas VJ

Dato : 26-07-04 20:40

"Oldman" <Riis@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og 4000 har kigget lidt på en samsung,men må erkende at jeg har ikke en

Hvis det er en Samsung 172x du har kigget på, så bliver du ikke skuffet!

mvh
Thomas

--
dykkerteori.dk - lær at dykke på den fede måde...

Fra : Oldman

Dato : 26-07-04 21:52

Ja kigget og kigget er så meget sagt,men har læst en del om den herinde ..

mvh Denis