To skærme til G4?
Fra : nik

Dato : 26-07-04 10:30

Hola

Da jeg jo har mulighed for at se dvd-film på min mac nu, men stadig
gerne vil kunne arbejde på den engang imellem, har jeg tænkt på at
forsøge mig udi at tilslutte en skærm mere. Men er der nogen der har
erfaring med dette?
En lille fugl har pippet om at skærmene helst skulle være af samme
mærke før det dur?

Any råd???

På forhånd tak

Nik

--
Mac G4, 500 dual, 1 gig Ram, Jaguar

nik@-nospam-galestreger.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-07-04 11:57

nik <nik@nospam.dk> wrote:
> [...]

> gerne vil kunne arbejde på den engang imellem, har jeg tænkt på at
> forsøge mig udi at tilslutte en skærm mere. Men er der nogen der har

I de senere år har det kunnet lade sig gøre at trække en ekstra skærm
på følgende mac'er:

iBog 366/466MHz m. firewire: TV (kun spejling).
iBog +500MHz:        Computer og TV (kun spejling)
iMac G3 +350MHz:    Computer (kun spejling)
iMac G4:       Computer og TV (kun spejling)
Powerbook G3:        Computer og TV
PowerBook G4:        Computer og TV
PowerMac G3 A/V (beige): TV (kun på OS8-9)
PowerMac G4 Radeon:     Computer og TV
PowerMac G4 dualhead GF MX2: Computer
PowerMac G4 Radeon 8500: Computer og TV
PowerMac G4 GF mx4:    Computer
PowerMac G4 Radeon 7500: Computer
PowerMac G4 GF 4ti:    Computer
PowerMac G4 Radeon 9700: Computer
PowerMac G5:       Computer og TV

Som det ser afhænger det af dit grafikkort. Har du et Radeon128,
Radeon128Pro eller Nvidia GF2mx er det ikke muligt. Og kun Radeon,
Radeon8500 og G5'ere kan osse tilsluttes dit TV.

> En lille fugl har pippet om at skærmene helst skulle være af samme
> mærke før det dur?

fuglen har ikke pippet korrekt.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Morten Lind

Dato : 26-07-04 19:51

> fuglen har ikke pippet korrekt.

.......hver fugl synger da med sit næb......
M.