Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Grafikkort ==> tvout
Fra : Sisu

Dato : 25-07-04 23:15

Hej i gruppen !
Jeg har et Asus Radeon A9600se 128ddr ram grafikkort med tvout men når jeg
kører tvout
så har jeg ikke farve på mit tv. Jeg synes jeg har prøvet alle
indstillinger, men uden held ;-( Håber der er nogle der har "de vise sten"
til mit problem.
På forhånd tak.
mvh
Sisu

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-07-04 23:32

Sisu wrote:
> [...]
> så har jeg ikke farve på mit tv. Jeg synes jeg har prøvet alle
> indstillinger, men uden held ;-( Håber der er nogle der har "de vise

Dit TV understøtter ikke NTSC eller S-Video (eller begge dele).
Prøv at sætte output til PAL (eller land til Danmark) og output til
composite i driverindstillingerne.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Johnny

Dato : 03-08-04 08:28

Denne løsning virkede for mig på et billigt Prosonic tv fra Bilka

http://www.idiots.org.uk/vga_rgb_scart/

For ellers havde jeg også sort hvid.

/Johnny