Bangkok til Kina
Fra : Soren Kuula

Dato : 25-07-04 14:20

Hejsa,

Er der nogen der har fløjet denne vej og kan huske en ca. pris ?

Det kunne være til Hong Kong, Kunming eller et andet sted.

MVH
Søren

Fra : PA

Dato : 25-07-04 20:39

"Soren Kuula" <dongfang-remove_this@remove_this-bitplanet.net> skrev i en
meddelelse news:%rOMc.27283$Vf.1510142@news000.worldonline.dk...
> [...]
>
> Er der nogen der har fløjet denne vej og kan huske en ca. pris ?
>
> Det kunne være til Hong Kong, Kunming eller et andet sted.

Jeg betalte 600 kr med Bangkokair fra Bangkok til Pnom Penh-Cambodia
og mener huske at det var samme pris til saigon og Hongkong.
MVH Per

Fra : Soren Kuula

Dato : 25-07-04 21:57

PA wrote:

> Jeg betalte 600 kr med Bangkokair fra Bangkok til Pnom Penh-Cambodia
> og mener huske at det var samme pris til saigon og Hongkong.
> MVH Per

Ha, tænkte det nok. TAK.

MVH
Søren