Ferieforslag
Fra : Pro

Dato : 25-07-04 05:56

Hej Alle...

Har I et ferieforslag med vellegnet til ferie med baby på 1 år.

Der skulle gerne være:

Pool, evt. Strand m/parasol og liggevogne, sol og flot natur - alt skal
helst være meget tæt på eller bedre på pladsen eller hotellet.

Enten camping i flot natur eller luxus hotel.

Både kør selv og fly rejser er muligt.

Har I nogle forslag?

Mvh. Kim

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 25-07-04 07:44

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej Alle...
>
> Har I et ferieforslag med vellegnet til ferie med baby på 1 år.

Hej Kim

Nogen deciderede forslag har jeg ikke, men jeg ved hvad i skal være meget
obs på! Sørg for at find et sted hvor det højest sansynligt ikke er kogende
varmt (ingen kan gardere sig imod hedebølge, men find et sted hvor temp. er
nogenlunde human!

Da vores den mellemste var 4 mdr. var vi i vores sommerhus i Amsterdam og
det endte op med at være en af de varmeste somre i mands minde! Temp. lå på
30-35 grader, der var kvalmende varmt og huset var som en sauna uanset hvad
vi gjorde! Ikke specielt sjovt for nogen... Specielt ikke hende, så find et
sted hvor der er tilpas varmt, men ikke for varmt!

God ferie!

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Flinkesen

Dato : 25-07-04 10:29

> [...]
> helst være meget tæt på eller bedre på pladsen eller hotellet.
>
> Enten camping i flot natur eller luxus hotel.

Hej Kim

Vi har netop været på camping i Italien med vores datter på 1 år. Vi kørte
selv og fandt et såkaldt luksus-telt gennem Dansk Fri Ferie -
www.friferie.dk - som var ganske godt.
Vores campingplads hed Vigna Sul Mar og lå lige ned til Adriaterhavet. Her
var liggestole og parasoller, men vi brugte nu det meste af tiden på
pladsens lækre swimmingpool med børnebassin (der ikke er dybere end at hun
kunne stå op). Teltet havde næsten alt, hvad vi skulle bruge, og pga. træer
var det altid muligt at finde et sted med skygge, når hun skulle sove. Vi
havde 32-34 grader hver dag, men det syntes, hun var skønt, især hvis vi var
ved poolen eller stranden.

Du er velkommen til at skrive, hvis du vil vide mere.

Mvh.

JK