nyhedsbrev i beboerforeningen - How?
Fra : J.Nielsen

Dato : 25-07-04 00:06

Hej Derude.

Jeg ønsker at sende et nyhedsbrev til 150 mail adresser, cirka 10 gange
årligt.
Beboerne sender tilmelding til en normal mail adresse.
Hvordan gør jeg det i disse spam tider. Jeg er TDC kunde og bruger Outlook.
Det må ikke koste noget, ej heller må der være reklamer.

/John L

Fra : Anders Lund

Dato : 25-07-04 11:46

J.Nielsen wrote:

> [...]
> Beboerne sender tilmelding til en normal mail adresse.
> Hvordan gør jeg det i disse spam tider. Jeg er TDC kunde og bruger Outlook.

Hvor opstår problemet? At nyhedsbrevet ikke kommer frem? Jeg må indrømme
at jeg ikke ved om TDC måtte ha' et eller andet filter som begrænser
antalet af modtagere pr. mail.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : G.B.

Dato : 29-07-04 01:20

"J.Nielsen" <nospam@nomail.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan gør jeg det i disse spam tider. Jeg er TDC kunde og bruger
> Outlook. Det må ikke koste noget, ej heller må der være reklamer.

Du opretter en mailingliste i Outlook, som indeholder de relevante
adresser.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen