Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Flash et POV Geforce FX5900XT
Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-07-04 19:35

Hej

Jeg har et POV Geforce FX5900XT, som jeg er meget glad for.
Kan kortet flashes til et hurtigere eller er det ikke muligt? Kunne bliver
meget glad, hvis det kunne flashes til et Geforce FX5950. Men det går vist
ikke.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-07-04 19:38

Hej

> [...]
> meget glad, hvis det kunne flashes til et Geforce FX5950. Men det går vist

Og hvilken driver synes i der er bedst til netop dette kort. Jeg bruger
61.76 WHQL godkendte

Mvh Poul

Fra : phg1

Dato : 24-07-04 20:22

"Poul Johannsen" skrev d. 24-07-04 19:38 dette indlæg :
> Hej

> Og hvilken driver synes i der er bedst til netop dette kort. Jeg
bruger
> 61.76 WHQL godkendte
>
> Mvh Poul
>

> jeg kan anbefale dig at læse lidt på www.guru3d.com på deres forum der
står en masse om lige netop det du spørger om

http://www.kandu.dk/

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-07-04 21:46

Hej

> står en masse om lige netop det du spørger om

Takker

Mvh Poul

Fra : Thomas Hansen

Dato : 24-07-04 23:33

On Sat, 24 Jul 2004 22:45:42 +0200, Poul Johannsen
<poul-johannsen@rnet.invalid> wrote:

> Hej

> Takker
>
> Mvh Poul

Specielt dette forum indlæg er meget givtigt
http://makeashorterlink.com/?U216622E8

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Kim

Dato : 25-07-04 14:21

"Poul Johannsen" <poul-johannsen@rnet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget glad, hvis det kunne flashes til et Geforce FX5950. Men det går vist

Jeg vil da gerne høre hvad du finder ud af.

Mvh. Kim

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-07-04 04:35

Hej

> Jeg vil da gerne høre hvad du finder ud af.

Ok. Jeg kigger på det engang i denne uge.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 28-07-04 15:58

Hej

> Jeg vil da gerne høre hvad du finder ud af.

Har nu flashet det med en flashfil der hedder P54585VT.rom og nu kører
kortet med clockfrekvenser 450/850.
I Aquamark gik jeg fra omkring 26500 point op til ca 28500, så det har da
hjulpet.

Mvh Poul