fejl på www.clubgolf.dk
Fra : Sørensen

Dato : 24-07-04 06:47

På ovenstående hjemmeside får jeg kun en grå kasse ude til venstre hvor jeg
formoder menuen skulle være.

Fejlen kommer på andre sider som feks. www.ss.dk/billeder.htm
fejl: fphoover.class not found

nogen gode ider ? undskyld hvis det er forkert gruppe.

Venlig Hilsen
Sørensen

Fra : Flemming Mertz

Dato : 24-07-04 08:03

Hej Sørensen

Det lyder som om du enten ikke har en JRE (Java Runtime Environment)
installeret, eller en forkert version. Til at starte med var der en masse
problemer med Windows XP og Java, men jeg mener efterhånden du er blevet
løst.

Så prøv at gå ind på www.java.com og tryk på "Get it now" oppe i højre
hjørne. Det burde automatisk installere en passende JRE, så du kan afvikle
Java kode gennem din browser.

Hvis ikke det hjælper, må du lige skrive igen.

Med venlig hilsen,
Flemming Mertz

Fra : Sørensen

Dato : 24-07-04 09:54

Fra : Sørensen

Dato : 24-07-04 09:58

"Flemming Mertz" skrev
> [...]
> problemer med Windows XP og Java, men jeg mener efterhånden du er blevet

Jeg fandt lige ud af at jeg kan se det når jeg går på nettet via modem, så
fejlen ligger nog i routeren hvor underligt det kan lyde.

vh.
Sørensen