?: Summa Summarum -
Fra : _pkc_

Dato : 23-07-04 17:38

Jeg har en vare med fx varenr 50 den sælger jeg i DK, Tyskland og Holland.
Jeg vil gerne have forskellig tekst (sprog) på Tyskland og Holland når varen
faktureres - hvordan ? Fx. Æbler / Aples / Äpfeln

Indtil nu er det kunne lykkedes mig at have forskellig sprog på en vare når
der er forskellig valuta.

Hvor gør jeg hvad ? (eller er jeg nødt til at oprette et ny varenummer for
den tyske tekst?)

pkc

Fra : _pkc_

Dato : 29-07-04 18:35

_pkc_ wrote:
> [...]
> vare når der er forskellig valuta.
>
> Hvor gør jeg hvad ? (eller er jeg nødt til at oprette et ny

Er der ikke nogen der har en kommentar ?

pkc

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 09:22

On Thu, 29 Jul 2004 19:35:02 +0200, "_pkc_" <news@scanboat.com> wrote:

> [...]

Det tyder på at du enten skal have to euro-valutaer eller tre varer.

/karsten

Fra : _pkc_

Dato : 30-07-04 17:51

Karsten Madsen wrote:
> Det tyder på at du enten skal have to euro-valutaer eller tre varer.
> /karsten

Ok - det gør jeg så. Jeg håbede at det bare var mig der ikke havde fundet de
vise sten.

pkc