Rhodos
Fra : F.Larsen

Dato : 06-05-01 14:44

er der mange myg på rhodos ?

--
Flemming

Fra : Steen T.Christensen

Dato : 06-05-01 15:18

Nej det er der ikke, men elles kan det anbefales at købe noget
myggebalsam som du kan få dernede, men ellers kan i glæde jer
hvis I tager derned, der er rigtig skønt

Hvor skal/vil I bo ? vi har været der 6 gange og er meget glade
for at komme der.

Steen

"F.Larsen" <N0Spam@usa.net> skrev i en meddelelse
: er der mange myg på rhodos ?
:
: --
: Flemming
:
:
:

Fra : F.Larsen

Dato : 06-05-01 15:49

Jeg har både myggemaskine og diverse balsam - men hvis øen ikke er vildt
myggeplaget så tager jeg den "lille" pakke med - og så er der lidt mere plads i
kufferten ... ;=)

Første gang på Rhodos ... skal bo på Hotel Belvedere. Har du nogen erfaringer med
det hotel.
Er standen noget værd ?

--
Flemming

Q2 3D Benchmarks: http://www.ClanWorld.dk/Q2Bench/
Støjdæmp din PC ..: http://hjem.get2net.dk/Quake2/LowNoise/

Fra : Steen T.Christensen

Dato : 07-05-01 19:20

´Hej Flemming !
Ja jeg har boet på Belvedere, det er et godt hotel lidt
gammelt,men det er hvis sat i stand og malet sidste år, Strander
over for hotellet er lidt stenet og det bliver hurtig dybt så jeg
vil sige ikke særlig børnevenlig, men deres pool på hotellet er
god, og der er en glasvæg ud mod havet så I kan ligge i læ, da vi
var der skulle man betale for at ligge på deres solvogne, jeg
mener at det var ca 1000 dra. ca. 24 kr. om dagen, men det kan jo
have ændret sig siden vi var der sep.1995( vi var oppe og se til
hotellet sidste år derfor ved jeg det er sat i stand)

Men glæd Jer der er ikke ret langt ind til centrum, og der er
meget og se på i selve Rhodos by, særlig den gamle by som sagt
har vi været det 6 gange og vi er ikke træt af Rhodos gamle by
endnu, hvis I lejer jer en bil skulle I tage ud til Lindos, den
er meget skønt, men tag tidligt derud, da det godt kan blive
omkring 40-45 c. til middag (Aug. mnd..), men der er så mange
ting som jeg kan anbefale, men tiden bestemmer hvor meget I kan
nå at se.

[...]
: >
[...]
: > :
: > : --