Lejefilm i Århus
Fra : mayday

Dato : 06-05-01 14:30

Jeg er blevet lidt træt af Blockbusters videobeholdning i Århus da de har
meget få ældre klassikere. Kender nogen til et sted hvor det går at leje
David Lynch, Kubrick osv. fra 60'erne, 70'erne eller 80'erne?

Fra : Laa

Dato : 06-05-01 17:22

mayday <firecracker88@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9d3jjk$1vlt$1@news.cybercity.dk...
> Jeg er blevet lidt træt af Blockbusters videobeholdning i Århus da de har
> meget få ældre klassikere. Kender nogen til et sted hvor det går at leje
> David Lynch, Kubrick osv. fra 60'erne, 70'erne eller 80'erne?

Ja, Blockbuster har jo beklageligvis overtaget det meste af byens
videoudlejning. Prøv evt. Byens Video, der ligger en på Trøjborg og en i
Jægergårdsgade/Frederiksgade (mener jeg). De har desuden en aftale med Øst
for Paradis om distribution og udlejning af de film, der er blevet vist
dernede.

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 06-05-01 17:43

mayday wrote:

> Jeg er blevet lidt træt af Blockbusters videobeholdning i Århus da de har
> meget få ældre klassikere. Kender nogen til et sted hvor det går at leje
> David Lynch, Kubrick osv. fra 60'erne, 70'erne eller 80'erne?

Granada i Frederiks Allé har en bunke film - jeg var nærmest chokeret
over igen at komme ind i en "rigtig" videobutik, da jeg var der sidst. Om
de har de præcise titler, du eftersøger, ved jeg ikke.

Ulrik Magnusson

--
"Patriotism is the virtue of the vicious"
Oscar Wilde

Fra : mayday

Dato : 07-05-01 19:15

Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> skrev i en

> Granada i Frederiks Allé har en bunke film - jeg var nærmest chokeret
> over igen at komme ind i en "rigtig" videobutik, da jeg var der sidst. Om
> de har de præcise titler, du eftersøger, ved jeg ikke.

Kanon. Den må tjekke ud

Fra : PolPot

Dato : 08-05-01 05:49

Vil også anbefale den kraftigt.........

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 08-05-01 23:35

Der ligger en videobiks i Norsgade på Trøjborg (vist nok). Den har jeg hørt
meget godt om.