E-Mail
webnoob 5265
Adressekartotek
Fra : Ole

Dato : 22-07-04 21:11

Hej.
Når jeg skriver en mail i Outlook, og klikker på "til" feltet, vælger den
automatisk at vise navne fra Outlook adresse kartoteket, som et tomt, og
ikke fra kontaktpersoner. Selvom jeg vælger kontaktpersoner oppe i højre
hjørne, husker den det ikke til næste gang.
Hvordan ændrer jeg dette???

mvh Ole

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-07-04 09:40

Ole skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Adressekartotek -> funktioner -> indstillinger

Der kan du ændre hvor den skal tage navnene fra.....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ole

Dato : 23-07-04 21:30

> Adressekartotek -> funktioner -> indstillinger
>
> Der kan du ændre hvor den skal tage navnene fra.....
>
> Jan

Mange tak for hjælpen.

Ole