for HEL*^?`!?" skrammel leverandører :o)
Fra : Ukendt

Dato : 22-07-04 21:08

ForSADANDA BOBBY!

Det er da utroligt som leverandørene af de nye kort hele tiden skubber rundt
på leveringstiden.

Jeg havde i starten bestilt et PNY Geforce 6800 Ultra, men leveringstiden
kunne gang på gang ikke overholdes, og så finder jeg ud af at ATI X800XY fra
HIS, med IceQ skulle være meget på vej, så jeg sadler om, og bestiller sådan
et, jubiii... 1 1/2 uge til hjemkomst.

Men pokker mig om de nu ikke har udsat leveringen igen... 14 dage mere... i
helvada... så få dog produceret nogle kort, I forbaskede producenter....

L*rte Sp*asser Bus....

Lars B

Som er ved at være arrig... det kan bare ikke passe.... argh... mit
blodtryk....

Fra : Johnny B

Dato : 22-07-04 22:33

jeg kan godt følge dig
- det virker som om at de får på lager før andre og når man så har bestilt
.... rykker de datoen hele tiden ....

her er min historie om 2 stk. x800xt :

bestiller 2 stk. d. 6/7 og får mail på at de er klar d. 14/7
d. 13/7 ... altså dagen før lev. får jeg en mail at det hele er udskudt til
d. 19/7
d. 16/7 ... får jeg en ny mail om at det igen er udskudt ... nu til d. 21/7
d. 20/7 ... gud-hjælpe-mig om der ikke er en ny mail i kassen, lev. rykket
til d. 28/7
d. 22/7 ( i dag ) ... DE RYKKER DET IGEN, IGEN, IGEN til den 6/8

så jeg finder lige et andet sted, hvor de virker lidt mere ærlige
- så de ER blevet afbestilt OG bestilt et andet sted med lev. d. 30/7

..... men gad vide om de holder hvad de lover

--
Johnny [ 2000 Frb. ] ........ der heller ikke ejer tålmodighed
--------

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-04 22:40

"Johnny B" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - så de ER blevet afbestilt OG bestilt et andet sted med lev. d. 30/7
>
> .... men gad vide om de holder hvad de lover

Hvis det er Databutikken (de havde levering d. 30.7 på X800XT) så er det
rykket til d. 15.8

Det tror jeg faktisk at det er på landsplan....

> --
> Johnny [ 2000 Frb. ] ........ der heller ikke ejer tålmodighed
> --------

Lars B

Fra : Johnny B

Dato : 22-07-04 22:57

da kun for HIS iceQ eller .... ?

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-04 23:34

"Johnny B" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> da kun for HIS iceQ eller .... ?

Sorry... ja, det er kun IceQ der er rykket kan jeg se

Men det er nok en rigtig rigtig god ide at følge med på deres side, da de
ikke automatisk melder tilbage at en vare er rykket med hensyn til
leveringstid! Jeg har i hvert tilfælde ikke modtaget nogen mail fra dem...

Desværre kan man jo heller ikke se om man rent faktisk kan forvente at få et
kort fra den første leverance, og man kan heller ikke spørge til det

> --
> Johnny [ 2000 Frb. ]
> --------

Lars B

Fra : iddqd

Dato : 23-07-04 10:55

Johnny B wrote:
> .... men gad vide om de holder hvad de lover

Forhandlerne vil sikkert gerne og de vil importørene sikkert også,
ligesom kort producenterne, sagen er bare at problemet stammer helt oppe
på chip niveau. Hverken ATI eller Nvidia kan følge med, ligesom det er
næsten hver gang der laves et nyt teknologi spring, det eneste
overraskende er faktisk at ikke alle har lært at tage leveringsdatoerne
med sund skepsis

Hvis man vil have sit nye kort lidt hurtigere, så kan det normalt
anbefales at købe det hjem fra US eller asien - det kan endda ske at
være billigere.

Mvh

Bruno

Fra : Johnny B

Dato : 24-07-04 00:12

har du et link til et billigt sted i US of A ???

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : Henrik

Dato : 22-07-04 23:54

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> wrote in message
> [...]
> helvada... så få dog produceret nogle kort, I forbaskede producenter....

Jeg bestilte et PNY GeForce 6800 GT på nettet d. 12/7 i den tro, at det
ville komme på lager idag (igår). Nu siger datoen d. 5/8!
Det ser ud til at jeg må leve med mit GeForce 3 Ti 200 ihvertfald 14 dage
endnu.