Tips til at blive brun ?????
Fra : Jacob Olsen

Dato : 22-07-04 19:00

Hejsa..

Håber det er det rigtige sted at spørge..

Jeg er meget lys i huden og har hår af rødligt skær, så det siger vel næsten
sig selv at jeg
ikke tåler solen så meget..

Men findes der nogle produkter eller tips til hvordan man kan forøge sine
chancer for at få lidt
mere kulør på huden. Jeg er godt klar over jeg ikke bliver brun som
"normale" mennesker... hvis I forstår...
Men hvis der fandtes noget creme eller solbruner som kunne hjælpe. ??

/Jacob

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-07-04 19:13

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> "normale" mennesker... hvis I forstår...
> Men hvis der fandtes noget creme eller solbruner som kunne hjælpe. ??

Hvorfor vil du være brun?

mvh
Preben

Fra : Jacob Olsen

Dato : 22-07-04 19:20

Fordi jeg ikke har lyst til blive forvekslet med et stykke A4 papir...

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-07-04 19:40

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in message
> Fordi jeg ikke har lyst til blive forvekslet med et stykke A4 papir...

Det er hamrende usundt, se her: http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=2525892/

mvh
Preben

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 22-07-04 20:14

On Thu, 22 Jul 2004 20:20:15 +0200, "Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk>
wrote:

>Fordi jeg ikke har lyst til blive forvekslet med et stykke A4 papir...

ternet?

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 23-07-04 00:24

On Thu, 22 Jul 2004 21:13:42 +0200, kelds99@yahoo.dk wrote:

>ternet?

Hmm - bag hønsenet???

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : jytte jensen

Dato : 22-07-04 21:14

Jacob Olsen <jeo@post6.tele.dk> skrev:
> [...]
>mere kulør på huden. Jeg er godt klar
>over jeg ikke bliver brun som
>"normale" mennesker... hvis I forstår...

Jo da. Markedet er oversvømmet med selvbrunere. Prøv evt. denne:
L`oréal sublime bronze. Det er blevet bedømt i et blad (dame) som
værende god og prisen er rimelig.
Held og lykke med det.
Venlig hilsen
Jytte Jensen

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 24-07-04 09:43

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Håber det er det rigtige sted at spørge..

Det tror jeg så ikke det er, men...

> Jeg er meget lys i huden og har hår af rødligt skær, så det siger vel
næsten
> sig selv at jeg
> ikke tåler solen så meget..

Du kan prøve at starte op med lidt solarie hvert forår og brug så en
børnesolcreme med høj faktor lige når solen begynder at titte frem...

> [...]
> "normale" mennesker... hvis I forstår...
> Men hvis der fandtes noget creme eller solbruner som kunne hjælpe. ??

Jeg bruger selvbruner. Jeg bliver ikke afsindigt brun selv, men dog
tilfredsstillende! Det er bare sådan at når man bliver brun så er det huden
der prøver at beskytte sig selv imod solen, så det at blive brun er ikke
skide sundt. Som skrevet er et godt alternativ selvbruner og det virker og
ser' naturligt ud når man lige har lært at bruge det. Du skal huske at
fordele det godt over kroppen og så vaske hænderne godt efter, for på
hænderne kan det ikke fordeles! Det sætter sig i rillerne på fingrene, der
hvor du har hård hud osv.

Held og lykke med projekt farve.

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 04-08-04 18:09

Måske det er ved at være lidt for sent med denne info?

Men har du prøvet at spise Beta Caroten? Det kan fås i bl.a. Matas - og
sikkert også på apoteket.
Det har altid hjulpet mig (sammen med en smule solarie inden turen går
sydpå) til ikke at blive alt for rød og tåle solen bedre. Og så er jeg også
tilhænger af selvbruner på bl.a. benene + selvfølgelig solcreme.

Anne-Mette