Hvordan søger man får at menuerne er rulle~
Fra : Carsten

Dato : 22-07-04 12:48

Hvordan søger man får at menuerne er rullet ud fra starten i Word 2003 /
Office XP ?

Fra : Leo Heuser

Dato : 22-07-04 13:37

I Funktioner > Tilpas,
fanen "Indstillinger"

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

"Carsten" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40ffae0a$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Carsten

Dato : 23-07-04 09:28

Og hvordan sætter man så generelt for hele Office XP at alle menuer skal
være rullet ud?

Er det noget man skal sætte i hvert program (alts åbåde i Excel/Outlook
etc.) eller sætter man det et generelt sted i WinXP ?

Jeg vil også gerne have alle menuerne rullet ud fra starten i selve Windows
XP !

Carsten

Fra : Henry

Dato : 23-07-04 16:43

"Carsten" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4100cc3c$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> etc.) eller sætter man det et generelt sted i WinXP ?
>
> Jeg vil også gerne have alle menuerne rullet ud fra starten i selve

Højreklik "Start-Egenskaber-Tilpas- og Fjern flueben i brug personlige
menuer -ok"

Mvh
Henry

Fra : Carsten

Dato : 23-07-04 19:31

Ja, jeg kan godt se at det hjælper... men jeg synes det er lidt misvisende
at kalde det indrullede for personlige menuer... hvor er sammenhængen?

Carsten

Fra : Carsten

Dato : 25-07-04 11:54

.... og dog: Det virker ikke helt: Menuerne er stadig sammenrullede i
Outlook?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-07-04 16:01

Windows xp gør det på sin måde, og det tilretter man som anført.
I officeprogrammerne skal man ind i hvert enkelt program og lave ændringen.
Så i Outlook skal du altså bruge samme metode, som du fik anvist til word.

Kurt

Fra : Carsten

Dato : 25-07-04 20:59

Ja, men den husker det ikke altid.
Nogen gange hopper den tilbage til det indrullede igen!

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-07-04 21:04

> [...]
meddelelse news:40ffae0a$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvordan søger man får at menuerne er rullet ud fra starten i Word 2003 /

Funktioner - tilpas - Indstillinger
Der skal være vinget af i de 2 øverste punkter.

Kurt