Godt billigt webhotel?
Fra : Michael Petersen

Dato : 22-07-04 11:12

Er der nogen der har gode erfaringer med de billige webhoteller? Alle
vegne på nettet kan man jo finde sure opstød om de billige webhoteller,
men de positiver erfaringer bliver nok heller ikke spredt lige så
hurtigt. (Desuden stoler jeg mere på jer herinde Jeg bruger b-one og
det fungerer udmærket, men de tilbyder ikke et cgi-bin. Det gør f.eks.
web10, guru m.fl. Er der nogen der har erfaringer de vil dele ud af?

Mvh, Michael Petersen

Fra : Christian Bech

Dato : 22-07-04 11:20

Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> [...]
> det fungerer udmærket, men de tilbyder ikke et cgi-bin. Det gør f.eks.
> web10, guru m.fl. Er der nogen der har erfaringer de vil dele ud af?

Web10 er nogle klovne. Jeg prøvede på at få oprettet et domæne hos dem,
men det var betinget af svar på en række spørgsmål. De svarede ikke, men
sendte bare en regning og på trods af flere henvendelser til dem, blev
de ved med at sende rykkere. Det krævede trusler om advokat, at få dem
til at holde op med st skrive, men så meget som en lille email om at de
beklagede misforståelsen, fik jeg ikke. Kort sagt: Inkompetente,
ubehagelige og dårlig service.

Jeg har til gengæld gode erfaringer med cliche.dk. Supporten svarer
samme dag, billige priser og jeg har ikke registreret nedetid. On de har
cgi-bin ved jeg dog ikke.

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-07-04 11:53

In article <1ghbr31.eq6z8jxggpkmN%micFJERN@reflector.dk>,
micFJERN@reflector.dk (Michael Petersen) wrote:

> [...]
> det fungerer udmærket, men de tilbyder ikke et cgi-bin. Det gør f.eks.
> web10, guru m.fl. Er der nogen der har erfaringer de vil dele ud af?

Jeg har brugt dht.dk i mange år og været godt tilfreds. Men jeg må
indrømme, at jeg mest har brugt det som mailhotel de seneste år. Hvis
jeg vil lave et eller andet om eller har et spørgsmål, så sender jeg
bare en e-mail. Det plejer at virke fint. Jeg aner ikke, hvad cgi-bin
er, men der står CGI under oplysninger om DHT's webhotel, så mon ikke de
har det?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-07-04 12:15

> [...]
> bare en e-mail. Det plejer at virke fint. Jeg aner ikke, hvad cgi-bin
> er, men der står CGI under oplysninger om DHT's webhotel, så mon ikke de

Okay - dem kendte jeg slet ikke - de ser da rimelig professionelle ud at
dømme fra deres site og information mv. og til en billig pris (knap så
billig som de aller billigste, men det er sikkert kun positivt). Og ja
du har ret, de tilbyder cgi (det gør cliche vist ikke som Christian
foreslår). Nu er jeg bestemt ikke særlig hardcore hvad den slags angår,
men via mine 'selvstudier' har jeg da lært at man skal bruge et cgi-bin
hvis man vil afvikle perlscripts (som jeg heller ikke kan lave, men som
man kan finde masser af på nettet der bare skal tilrettes - og de skal
så efterfølgende 'puttes' i et cgi-bin

Mvh, Michael