program
Fra : oz7aik

Dato : 21-07-04 18:16

hej

Findes der et eller andet alm. program til lave en database, regneark eller
lin. om til en exe fil.
så andre kan ha glæde af programmet uden at have andet installeret.
helst et gratis program..

Jørgen
oz7aik@mail.dk

Fra : Lars Holm Jensen

Dato : 21-07-04 18:32

Nu har Office-programmer det med at være rimeligt store, så jeg tror jeg har
ret, når jeg siger at et sådant program ikke findes.
Til gengæld findes der gratis Office-programmer, så som OpenOffice som kan
åbne Microsoft's Office-filer.
Tag et kig på www.OpenOffice.org
/Lars

Fra : Andy Dufresne

Dato : 22-07-04 07:56

Jeg ved ikke om der findes noget der kan lave dem om til EXE-filer, men der
findes viewere til de fleste office-programmer... Her er f.eks. en til
Excel:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=4EB83149-91DA-4110-8595-4A960D3E1C7C&displaylang=EN

Lille program man installere, og så akn man se men ikke røre...

Fra : JB

Dato : 24-07-04 11:57

det jeg tænke på er lige som FileMaker har et program som laver
det man har designet med FileMaker om til et selvstændig program,
man kan så videregive det selvstændig program til andre uden at
de skal have FileMaker installer og kan ikke designe vidder.

Jørgen

Andy Dufresne <andy-dufresne@indbakke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cdnobv$2b7$1@news.net.uni-c.dk...