Emre i Side (Tyrkiet)
Fra : Ghita

Dato : 21-07-04 16:07

Hej
Nogen her der har benyttet hotellet Emre i Side ?
Vi skal bo i en treværelses lejlighed.
Har lidt svært ved at udregne afstanden fra Emre til Side by ud fra
bureauets kort og plejer at bo tættere på selve byen når jeg er der.

--
God bagjul...
Ghita
- Et LILLE juleønske er at se svar under det DU citerer...
TAK

---

Fra : Alexander Lange

Dato : 21-07-04 21:13

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> wrote in message
> [...]
> Har lidt svært ved at udregne afstanden fra Emre til Side by ud fra
> bureauets kort og plejer at bo tættere på selve byen når jeg er der.

Jeg kjenner dessverre ikke til hotellet, men tenkte jeg skulle benytte
anledningen til å stille deg et spørsmål siden du har vært i Side tidligere.
Jeg skal til Side om tre uker og lurte på om du har noen reisetips,
restauranter eller strøk du anbefaler.

Har prøvd å søke litt etter Emre i Side, men finner kun hotell Emre i
Marmaris og i Altinkum. Selv skal jeg bo på et som heter Cinar.

Med vennlig hilsen
Alexander