Billig flybillet til Barcelona ASAP
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 21-07-04 12:44

Jeg har fået tilbudt 1 måneds job på Costa Brava, og skla i den forbindelse
finde en billig flybillet til Barcelona, helst fra Billund.
Udrejse skal være inden for den næste uge, og hjemrejse sidst i August, er
der nogle som kender nogle billige selskaber, har søgt på flybillet.dk men
de havde kun til 3000,- hvilket jeg finder en smule dyrt.
På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh.
Christian

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 21-07-04 13:42

> [...]
> der nogle som kender nogle billige selskaber, har søgt på flybillet.dk men
> de havde kun til 3000,- hvilket jeg finder en smule dyrt.

Hej

jeg ved godt, at mange her i gruppen er begejstrede for nettjenester, men
jeg har meget gode erfaringer med rejsebureauer som f.eks. Jysk Rejsebureau.
Hvis det haster, så ville jeg ringe til et par stykker af den slags.

Kennet
--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Kristian

Dato : 21-07-04 14:27

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote:
> [...]
>der nogle som kender nogle billige selskaber, har søgt på flybillet.dk men
>de havde kun til 3000,- hvilket jeg finder en smule dyrt.
--------------
Har du kikket på Maersk ?
Jeg lagde et par tilfældige datoer ind ,(ud 24juli,hjem27 august) -
fandt priser på 625 kr hver vej. Men det er altså fra København.
http://www.maersk-air.dk/da/

Flere forslag her:
http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Foer+afrejse/Billige+billetter/Europa.htm

Kristian

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-07-04 14:38

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der nogle som kender nogle billige selskaber, har søgt på flybillet.dk men
> de havde kun til 3000,- hvilket jeg finder en smule dyrt.

Cimber Air flyver til Montpellier til kr. 895,-. http://www.cimber.dk/
Mon ikke der går en bus derfra til Costa Brava?
mvh
Preben

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 21-07-04 19:30

Mange tak for hjælpen, jeg vil tage et nøjere kig på Maersk Air, da de
tilsyneladende er billigst.

Mvh.
Christian

Fra : BentL

Dato : 24-07-04 08:17

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogle som kender nogle billige selskaber, har søgt på flybillet.dk men
> de havde kun til 3000,- hvilket jeg finder en smule dyrt.

Prøv www.airberlin.com fra hamburg. De flyver af og til for 29 Euro

Mvh

Bent