Dansk musik på iTunes Music Store
Fra : Henrik Münster

Dato : 21-07-04 11:26

Er der egentlig noget dansk musik på iTunes Music Store? Umiddelbart har
jeg ikke fundet noget, men jeg har nu heller ikke ledt noget videre. Og
så er jeg jo ikke helt ung længere, så jeg har ikke rigtig fingeren på
pulsen. Hvis jeg endelig faldt over noget dansk musik, så er det slet
ikke sikkert, jeg kunne genkende det. De fleste grupper synger jo
engelsk og hedder noget på engelsk.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 21-07-04 12:31

> [...]
> pulsen. Hvis jeg endelig faldt over noget dansk musik, så er det slet
> ikke sikkert, jeg kunne genkende det. De fleste grupper synger jo

Har du søgt på Fenders: "Vild med eventyr"?

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-07-04 12:47

In article <1gh9xwh.1ocw1eqk1s2u4N%nospam@ebbesen.mail.dk>,
nospam@ebbesen.mail.dk (Christian Bech) wrote:

> Har du søgt på Fenders: "Vild med eventyr"?

Nu har jeg. Den findes ikke. Men der er nogen, der hedder Bent Fenders.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 21-07-04 12:49

> Nu har jeg. Den findes ikke. Men der er nogen, der hedder Bent Fenders.

Jeg har den som mp3. Sig endelig til, hvis du mangler en god, folkedansk
melodi.

--
Christian

Fra : Christian Bech

Dato : 22-07-04 21:26

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Jeg har den som mp3. Sig endelig til, hvis du mangler en god, folkedansk
> melodi.

Det er nu 32 timer siden jeg tilbød at blive kriminel musikpirat. Gad
vide hvorfor ingen er interesseret i at dele min musiksmag?

--
Christian

Fra : Peter Kiil

Dato : 22-07-04 22:08

Christian Bech - nospam@ebbesen.mail.dk on 22/07/04 22:26 wrote:

> Det er nu 32 timer siden jeg tilbød at blive kriminel musikpirat. Gad
> vide hvorfor ingen er interesseret i at dele min musiksmag?

Stupid criminals?

--
/peter

Fra : Christian Bech

Dato : 22-07-04 22:38

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Stupid criminals?

Er det manglen på dem, der gør at jeg aldrig får honorar fra
AntipiratGruppen?

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-07-04 23:08

In article <1ghcjip.1eqojgbryuioN%nospam@ebbesen.mail.dk>,
nospam@ebbesen.mail.dk (Christian Bech) wrote:

> Det er nu 32 timer siden jeg tilbød at blive kriminel musikpirat. Gad
> vide hvorfor ingen er interesseret i at dele min musiksmag?

Hvad bliver det næste, du tilbyder? Ben Dover? Jeg skal ikke have nogen
Bent Fenders på min computer. Jeg er til gengæld begyndt at lytte til
Jesper Gyllings netradio.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 23-07-04 10:40

> Hvad bliver det næste, du tilbyder? Ben Dover?

Ham kender jeg naturligvis ikke.

>Jeg skal ikke have nogen
> Bent Fenders på min computer. Jeg er til gengæld begyndt at lytte til
> Jesper Gyllings netradio.

Også mig. Jeg er også blevet for gammel til P3.

--
Christian

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-07-04 12:32

Henrik Münster wrote:

> [...]
> pulsen. Hvis jeg endelig faldt over noget dansk musik, så er det slet
> ikke sikkert, jeg kunne genkende det. De fleste grupper synger jo

Mon ikke er der top kvalitets grupper så som:
aqua
eyeQ
MLTR

*grin*

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-07-04 16:46

In article <cdlk45$27sr$1@munin.diku.dk>,
Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> Mon ikke er der top kvalitets grupper så som:
> aqua
> eyeQ
> MLTR

Pokkers! Jeg kan ikke finde EyeQ. Ellers er de der.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Anders Hedegren

Dato : 25-07-04 12:01

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> Mon ikke er der top kvalitets grupper så som:
> aqua
> eyeQ
> MLTR

Og The Raveonettes, som er meget større i USA end de er herhjemme.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Michael Holm

Dato : 21-07-04 14:56

> [...]
> pulsen. Hvis jeg endelig faldt over noget dansk musik, så er det slet
> ikke sikkert, jeg kunne genkende det. De fleste grupper synger jo

Swann lee, er der !
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk