Dykking på Poros eller i nærheten
Fra : NoSp@m

Dato : 20-07-04 22:04

Hallo NG,

Jeg skal til øya Poros ikke så langt i fra Athen, og lurer på om noen her
vet om det er noen dykkesentere i nærheten?

Vennlig hilsen
Bjørn Henrik Vangstein

Fra : Per Boye

Dato : 21-07-04 06:14

<NoSp@m> skrev i en meddelelse news:40fd8935$1@news.broadpark.no...
> [...]
>
> Jeg skal til øya Poros ikke så langt i fra Athen, og lurer på om noen her
> vet om det er noen dykkesentere i nærheten?

Vi var på sommerferie på øen Poros, Grækenland, i 1998
Dengang måtte vi for at komme ud og dykke, tage en flyvebåd til den
nærliggende ø Ægina,
da der ikke var nogen dykkercentre hvor man kunne låne udstyr på Poros.

Mvh.

Per Boye

Fra : HKN

Dato : 02-08-04 13:44

Hej,

En af mine klubkammerater har været der et par gange - der skulle være et
fint dykkercenter der. Vistnok det samme som findes i Hurgadha i rødehavet!

Mvh

Henrik

Fra : HKN

Dato : 02-08-04 15:08