TV in problemer med MSI FX5600 VTDR128 (nv~
Fra : Morten Majholm

Dato : 20-07-04 19:31

Hej !

Jeg kan ... bare ikke få nogen tv-signaler frem på min PC.

Når jeg laver en scan efter kanaler, så finder scanneren bare ingenting.

Kan nogen hjælpe ?

--
venlig hilsen

Morten Majholm
Skovbrynet 5
6690 Gørding
tlf 7517 7001

"You can no more win a war than you can win an earthquake." -Jeannette
Rankin

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-07-04 20:45

Morten Majholm mumbled his insignificant opinion in:
40fd64e4$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Hej !
>
> Jeg kan ... bare ikke få nogen tv-signaler frem på min PC.
>
> Når jeg laver en scan efter kanaler, så finder scanneren bare
> ingenting.

Og du har naturligvis husket at aktivere tv-out inden du forsøger at scanne?
Egenskaber for skærm=>avanceret=> Geforce fx5600 fanen. I menuen til venstre
skal du under "nview display mode" enten klone eller udvidde skærmen over på
"tv'et" -lige meget hvad du vælger i denne sammenhæng, bare den bliver
aktiveret. Fanen er først synligt såfremt at kablet til tv-out er sat i et
(tændt) fjernsyn.

Hvis det er i orden, så kontroller kablerne, prøv igennem en video eller
ændre indgangen på tv'et , hvis det er muligt (scart/composite/s-video).

Fra : Morten Majholm

Dato : 20-07-04 21:18

Hej Sune !

Er det du snakker om ikke "den forkerte vej" ?

Jeg forsøger at få vist TV på computeren (for at bruge den som video).

venlig hilsen
Morten

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-07-04 22:01

Morten Majholm mumbled his insignificant opinion in:
40fd7e0f$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Er det du snakker om ikke "den forkerte vej" ?
Jo...ups :) Jeg holder kaje inden jeg vrøvler mere.