?: Summa summarum
Fra : _pkc_

Dato : 20-07-04 18:29

Når jeg vælger at debitere flere samtidig så retter den automatisk (uden at
jeg kan gøre noget) betalingbetingelserne til 8 dg netto istedet for de 14
som den bruger når jeg kun debitere en af gangen -

Nogen ide om hvad jeg gør forkert ?

pkc

Fra : Britt Malka

Dato : 20-07-04 20:11

On Tue, 20 Jul 2004 19:29:19 +0200, "_pkc_" <news@scanboat.com> wrote:

>Nogen ide om hvad jeg gør forkert ?

Ikke ud fra din beskrivelse.

Kan du prøve at skrive det igen på en lidt anden måde?

Hvad er det, du debiterer fx? Og hvad mener du med, at du debiterer
flere på én gang?
--
Britt Malka
Køb SummaSummarum og få "Bogføring på pc med SummaSummarum" gratis.

Fra : _pkc_

Dato : 20-07-04 20:32

Britt Malka wrote:
> Hvad er det, du debiterer fx? Og hvad mener du med, at du debiterer
> flere på én gang?

Jeg har oprettet 2 kunder i SS

De 2 kunder skal have samme faktura - så jeg markere dem i kartoteket -
højre klikker og opretter ordre/faktura. Så kommer fakt. hoved frem hvor der
bl.a. står faktura dato og forfaldsdato nedenunder. Så snart jeg laver 1.
linie med en vare der også er oprettet - så.....

>retter den automatisk (uden at jeg kan gøre noget) betalingbetingelserne
til 8 dg netto istedet for de 14 som den bruger når jeg kun debitere en af
gangen <

More clear ?

pkc

Fra : Britt Malka

Dato : 21-07-04 08:43

On Tue, 20 Jul 2004 21:32:25 +0200, "_pkc_" <news@scanboat.com> wrote:

>More clear ?

Helt klart og tydeligt. Selv jeg forstod

Jeg tror, at det er en fejl. Jeg har lige skrevet til udvikleren af
programmet, men jeg er bange for, at han stadig er på ferie. Jeg
poster her igen, når jeg har et svar.

Fra : _pkc_

Dato : 22-07-04 21:02

Britt Malka wrote:
> Jeg tror, at det er en fejl. Jeg har lige skrevet til udvikleren af
> programmet, men jeg er bange for, at han stadig er på ferie. Jeg
> poster her igen, når jeg har et svar.

Hvis jeg nøjes med at lave dem til en ordrebekræftelse - og så henter dem
enkeltvis så skriver den rigtigt.
Jeg har ikke turdet udskrive dem som faktura med forventning om at det er
rigtigt.

pkc