E-Mail
webnoob 5265
2 servere i Xnews
Fra : Steen

Dato : 20-07-04 12:23

Hej

Jeg har 2 newsservere i Xnews, under indstillinger/servers har den ene
server en stor rød prik som markering - hvad betyder det?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-07-04 12:28

at det er din "Default server" http://www.geocities.com/d4vidb/x_setup1.html
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Steen

Dato : 20-07-04 14:13

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote

> at det er din "Default server"
> http://www.geocities.com/d4vidb/x_setup1.html

Aaaahhh, fjong!
Det var netop det at skifte default server jeg eftersøgte, så tak for
tippet.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 20-07-04 15:59

Hej Steen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Aaaahhh, fjong!
> Det var netop det at skifte default server jeg eftersøgte, så tak
> for tippet.

Tip: Kig i Server.ini (i Xnews-folderen, forstås) under [Profiles]-
sektionen.

Her kan du ikke blot rette det men også selv bestemme rækkefølgen.
Det fremgår formentlig intuitivt hvordan, når du ser ini-filens
indhold/tekst.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Steen

Dato : 20-07-04 18:13

Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk> wrote in

> Tip: Kig i Server.ini (i Xnews-folderen, forstås) under [Profiles]-
> sektionen.

Takker - man lærer noget nyt hver dag.....næsten!

--
Steen
danmark = dk