Nyt grafikkort til under 1k, hvad skal jeg~
Fra : K.

Dato : 20-07-04 08:03

Hey,

jeg vil ud og ofre lidt penge på et nyt grafikkort, men da jeg ikke er
den store spille-freak, er det ikke nødvendigt at spillene kører i den
højeste opløsning konstant!
Jeg har læst et hav af anmeldelser, men nu er jeg bare mere forvirret.
Har tænkt lidt på GeXcube Radeon 9600 Pro med 128 MB ram, hvad mener
I???

/K.

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-07-04 08:41

"K." <kennet_r@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har læst et hav af anmeldelser, men nu er jeg bare mere forvirret.
> Har tænkt lidt på GeXcube Radeon 9600 Pro med 128 MB ram, hvad mener

Det er i hvert fald et meget godt bud.
Kortet yder ganske glimrende, billedkvaliteten er iorden og alt i alt får du
meget for pengene.
--
Peter J

Fra : K.

Dato : 21-07-04 09:57

Hej igen,

hvad kan du så anbefale MB mæssigt???? Prismæssigt er der ikke den
store forskel, men har hørt at 256 MB er lidt "overkill"?!?!

/K.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-07-04 10:11

Jeg ved ikke lige med det kort, mendet er set flere gange, at kort med 256
Mb er langsommere end dem med 128. Så længe det ikke er et high-end kort,
vil jeg da anbefale det med 128. Det er vist ikke mange spil, der kan
udnytte de 256, correct me if I'm wrong.

/Ole

Fra : Jerry og Pia

Dato : 23-07-04 14:22

Hvad med dette creative 5600 ultra kort. Rimelig ydelse til kun 779 kr.

http://www.midtdata.dk/asp/index1024.asp?varernr=91.05210.36F&goto=productin
fo&gruppe=grafikkort&undergruppe=grafikkort_fx5700&mainkategori=Losdele&main
func=link&

mvh jerry