Printning via pc
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 19-07-04 19:59

Jeg har en pc, hvortil min printer er sat til (HP-750). Jeg har delt
printeren, så jeg kan fint printe på den vha andre pc-ere i huset, men
hvordan er det lige, jeg får mac-en til det samme - kan det overhovedet lade
sig gøre.

Svend Erik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-07-04 13:33

Svend Erik J?rgensen <hamselv@esenet.dk> wrote:

> Jeg har en pc, hvortil min printer er sat til (HP-750). Jeg har delt
> printeren, s? jeg kan fint printe p? den vha andre pc-ere i huset, men
> hvordan er det lige, jeg f?r mac-en til det samme

Du tilføjer en printer i programmet "Printværktøj" (såfremt du har 10.3x -
ellers er det no-go). Vælg Windows-udskrivning for at finde din
netværksprinter. Det kræver selvfølgelig at SMB er aktiveret i under
programmet "Biblioteksindstilling".

> - kan det overhovedet lade sig g?re.

ja

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).