Problemer med Webmail
Fra : Ukendt

Dato : 19-07-04 17:21

Er der nogen andre der har problemer med, at logge ind på Webmail hos TDC
?..

Venlig hilsen
Anne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-04 18:32

"AM" <johns_560(snabela)hotmail.com> skrev:

>Er der nogen andre der har problemer med, at logge ind på Webmail hos TDC
>?..

Næh.

Fut: news:dk.edb.internet, hvor svar herpå bringes (det har intet
med software.mail+news at gøre).
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : KS

Dato : 19-07-04 19:04

"Knud Gert Ellentoft" <
> Fut: news:dk.edb.internet, hvor svar herpå bringes (det har intet
> med software.mail+news at gøre).
> Knud

Hvorfor...
....kan jeg ikke åbne den NG i news2.tele.dk - jeg kan slet ikke finde den
nogen steder.
//KS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-04 19:30

KS skrev:

>...kan jeg ikke åbne den NG i news2.tele.dk - jeg kan slet ikke finde den
>nogen steder.

Du kan jo prøve at opdatere din gruppeliste.

Ellers, hvad sker der, hvis du klikker på dette:
news:dk.edb.internet ?
--
Knud

Fra : KS

Dato : 20-07-04 08:36

> Du kan jo prøve at opdatere din gruppeliste.

UPS - det hjalp at opdatere - sorry - tak for det
KS