Entourage og "falske adresser"
Fra : svendsen&kofoed

Dato : 06-05-01 12:40

Ved nogen hvordan man slipper af med adresser man tidligere har sendt mails
til. Altså mail adresser der ikke længere er gældende.
Jeg har slettet (også i deleted mappen) alle mails til og fra personerne
samt slettet dem i adressebogen.
Alligevel popper de op som en man kan sende til når man begynder at skrive
en mailadresse.
Kan nogen give et fif til hvordan man slipper af med dem?

--
Dessetar Morten Lyhne Svendsen
Tlf 43 55 27 17

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 07-05-01 10:08

Hej Morten

svendsen&kofoed <svendsen_kofoed@paradis.dk> wrote:

> [...]
> en mailadresse.
> Kan nogen give et fif til hvordan man slipper af med dem?

Måske du skulle prøve med en genopbygning af Entourage. Hold "alt"
knappen nede når du starter programmet.

--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Morten lyhne Svendse~