nogen der kender pearpc?
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-07-04 21:25

Hej NG.

Jeg faldt lige over dette: http://pearpc.sourceforge.net/screenshots.html

Nogen der kan fortælle om stabilitet, hastighed m.m.? Jeg anede ikke at
det fandtes og troede kun at en Mac kunne emulere en pc og ikke omvendt...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 18-07-04 22:38

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message
> [...]
> det fandtes og troede kun at en Mac kunne emulere en pc og ikke omvendt...

Jeg har ikke selv prøvet det, men der findes et web-site som udelukkende
handler om at få sin PC til at ligne en MAC (www.aqua-soft.org), og her har
de et forum hvor den slags bliver diskuteret.

Her er forum'et der drejer sig om cross-platform SW:
http://makeashorterlink.com/?O2C0125D8

Og her er en diskussion om hvordan man synes det kører:
http://makeashorterlink.com/?I3D0215D8

Her er indlægget fra da den nyeste version blev frigivet:
http://makeashorterlink.com/?M3E0235D8

Mvh. Lars

--
Ved svar på mail: Fjern "fjerndether" i adressen og oversæt domænet til
engelsk.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 18-07-04 22:41

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> writes:

> [...]
>

> Nogen der kan fortælle om stabilitet, hastighed m.m.? Jeg anede ikke
> at det fandtes og troede kun at en Mac kunne emulere en pc og ikke

Det er laaaaaangsomt. Sjovt hvis du er en nørd, men ikke noget der er
værd at bruge i praksis.
--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-07-04 15:38

Thomas Bjorn Andersen wrote:

> Det er laaaaaangsomt. Sjovt hvis du er en nørd, men ikke noget der er
> værd at bruge i praksis.

Virtual PC på mac er også langsomt... Tror ikke jeg gider at prøve pearpc.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-07-04 21:58

> Virtual PC på mac er også langsomt... Tror ikke jeg gider at prøve pearpc.

pearpc er osse uffateligt langsomt i forhold til VPC.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-07-04 01:19

> [...]

> det fandtes og troede kun at en Mac kunne emulere en pc og ikke omvendt...

hastigheden er efter sigende uffatelig lav. En P4 kører som en gammel
601'er.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 19-07-04 22:29

Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> writes:

> hastigheden er efter sigende uffatelig lav. En P4 kører som en gammel
> 601'er.

Der er - på PC - frit valg mellem 1/500 og 1/40 som hastighed.

Der er plads til forbedring :)

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-07-04 23:29

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@c.dk> wrote:

> Der er - på PC - frit valg mellem 1/500 og 1/40 som hastighed.

hø 3200Ghz/40 = 80Mhz og 3200/500 = 6.2Mhz (næsten native 128k speed)